
O edukaciji
Za proizvodne biznise koji prodaju svoje proizvode online
Nauči prodavati sadržajem – bez stresa, bez šablone i bez guranja u kalupe.
Jer tvoj proizvod zaslužuje biti viđen – na tvoj način.
Ako si ovdje, velika je šansa da si već pokušala. Snimila si objave, složila par fotki, čak i storija tu i tamo…
Ali nisi sigurna što to točno trebaš raditi, kojim redom, i kako da sve to – prodaje.
I onda zapneš.
Objaviš nešto – i ništa.
Ne znaš što poslije.
Čini ti se da svi drugi rasturaju sadržaj.
Misliš: “Možda su slike problem?”, “Možda sam dosadna?”, “Možda nisam za ovo?”
Jesi li ovo ti?
- Ne koristiš storije uopće, a znaš da bi trebala
- Nisi sigurna kako pravilno spojiti linkove, profile i sadržaj.
- Misliš da će ti jedna profi slika riješiti stvar.
- Ne znaš kako prikupiti sadržaj od kupaca.
- Ne znaš kako taj sadržaj onda pretvoriti u nešto što prodaje
- Znaš da ti fali strategija, ali ne znaš otkud bi krenula.
- Gubiš sate i sate pokušavajući složiti “savršeno” – i na kraju ne objaviš ništa.
Ako jesi – onda je ovaj program za tebe! Što radimo?
Ovaj program vodi te korak po korak i pomaže ti da:
- Posložiš profil tako da jasno i logično vodi kupca do kupnje.
- Napraviš plan kampanje – bez kaosa u glavi
- Imaš konkretan sadržajni kalendar za Instagram (i više od toga).
- Uvijek znaš što točno iduće trebaš objaviti.
- Imaš strategiju – i znaš zašto nešto objavljuješ.
- Razumiješ prodajne otpore i kako o njima govoriti sadržajem.
- Kako prikupljati i koristiti sadržaj od kupaca (UGC i recenzije).
- Vidiš i razumiješ kako tvoji storiji, objave i poruke vode do kupca.
Što sve dobivaš?
- 10 video lekcija – dostupne kad god ti odgovara i koliko god puta želiš gledati.
- Radne bilježnice koje prate video lekcije – s jasnim koracima za planiranje i kreiranje sadržaja.
- Priručnik za prikupljanje materijala – da uvijek imaš što objaviti.
- Vodič za snimanje i editiranje sadržaja s mobitelom – bez stresa
- 10 newsletter priča – kao mini motivacija i podrška da se iz tjedna u tjedan vratiš učenju.
Nakon programa ćeš moći:
- Samouvjereno složiti sezonsku kampanju – bez šablona.
- Znat ćeš točno što i zašto objaviti.
- Snimiti sadržaj koji ima svrhu (i znaš koju).
- Prikupiti recenzije – i znati što s njima dalje.
- Imati Instagram koji je povezan s ostatkom prodajnog lijevka.
- Znati ispričati priču o svom proizvodu – bez prenemaganja.
- Osjećati se dobro dok prodaješ – ne kao da nešto “uvaljuješ”.
Sadržaj edukacije
Edukacija
-
Uvodna riječ
01:34 -
Uvod – Mitovi o prodaji
16:51 -
Kako pripremiti profil za lansiranje
14:22 -
Kako pripremiti temu svog lansiranja
17:42 -
Kako predstaviti sebe i proizvod
07:23 -
Kako napraviti predlansiranje i prodajnu objavu
13:46 -
Prodajni lijevak i Instagram
12:36 -
Tehnički otpori i otpori prodavača
06:21 -
Otpori kupca i kako ih riješiti
19:59 -
Kako oblikovati prodajni sadržaj
07:48 -
Kako prikupiti i koristiti UGC i recenzije
06:19 -
Zaključci i odjava
00:50 -
BONUS: Reels Šalabahter
00:00 -
BONUS: The art of stories
01:16:12