Skip to main content

Kako sadržajno organizirati kampanju na društvenim mrežama

Kategorije: Društvene mreže
Wishlist Podjeli
Podjeli edukaciju
Direktna poveznica do edukacije
Podjeli na društvene mreže

O edukaciji

Za proizvodne biznise koji prodaju svoje proizvode online

Nauči prodavati sadržajem – bez stresa, bez šablone i bez guranja u kalupe.
Jer tvoj proizvod zaslužuje biti viđen – na tvoj način.

Ako si ovdje, velika je šansa da si već pokušala. Snimila si objave, složila par fotki, čak i storija tu i tamo…

Ali nisi sigurna što to točno trebaš raditi, kojim redom, i kako da sve to – prodaje.

I onda zapneš.
Objaviš nešto – i ništa.
Ne znaš što poslije.
Čini ti se da svi drugi rasturaju sadržaj.
Misliš: “Možda su slike problem?”, “Možda sam dosadna?”, “Možda nisam za ovo?”

Jesi li ovo ti?

  • Ne koristiš storije uopće, a znaš da bi trebala
  • Nisi sigurna kako pravilno spojiti linkove, profile i sadržaj.
  • Misliš da će ti jedna profi slika riješiti stvar.
  • Ne znaš kako prikupiti sadržaj od kupaca.
  • Ne znaš kako taj sadržaj onda pretvoriti u nešto što prodaje
  • Znaš da ti fali strategija, ali ne znaš otkud bi krenula.
  • Gubiš sate i sate pokušavajući složiti “savršeno” – i na kraju ne objaviš ništa.

Ako jesi – onda je ovaj program za tebe! Što radimo?

Ovaj program vodi te korak po korak i pomaže ti da:

  • Posložiš profil tako da jasno i logično vodi kupca do kupnje.
  • Napraviš plan kampanje – bez kaosa u glavi
  • Imaš konkretan sadržajni kalendar za Instagram (i više od toga).
  • Uvijek znaš što točno iduće trebaš objaviti.
  • Imaš strategiju – i znaš zašto nešto objavljuješ.
  • Razumiješ prodajne otpore i kako o njima govoriti sadržajem.
  • Kako prikupljati i koristiti sadržaj od kupaca (UGC i recenzije).
  • Vidiš i razumiješ kako tvoji storiji, objave i poruke vode do kupca.

Što sve dobivaš?

  • 10 video lekcija – dostupne kad god ti odgovara i koliko god puta želiš gledati.
  • Radne bilježnice koje prate video lekcije – s jasnim koracima za planiranje i kreiranje sadržaja.
  • Priručnik za prikupljanje materijala – da uvijek imaš što objaviti.
  • Vodič za snimanje i editiranje sadržaja s mobitelom – bez stresa
  • 10 newsletter priča – kao mini motivacija i podrška da se iz tjedna u tjedan vratiš učenju.

Nakon programa ćeš moći:

  • Samouvjereno složiti sezonsku kampanju – bez šablona.
  • Znat ćeš točno što i zašto objaviti.
  • Snimiti sadržaj koji ima svrhu (i znaš koju).
  • Prikupiti recenzije – i znati što s njima dalje.
  • Imati Instagram koji je povezan s ostatkom prodajnog lijevka.
  • Znati ispričati priču o svom proizvodu – bez prenemaganja.
  • Osjećati se dobro dok prodaješ – ne kao da nešto “uvaljuješ”.

Sadržaj edukacije

Edukacija

  • Uvodna riječ
    01:34
  • Uvod – Mitovi o prodaji
    16:51
  • Kako pripremiti profil za lansiranje
    14:22
  • Kako pripremiti temu svog lansiranja
    17:42
  • Kako predstaviti sebe i proizvod
    07:23
  • Kako napraviti predlansiranje i prodajnu objavu
    13:46
  • Prodajni lijevak i Instagram
    12:36
  • Tehnički otpori i otpori prodavača
    06:21
  • Otpori kupca i kako ih riješiti
    19:59
  • Kako oblikovati prodajni sadržaj
    07:48
  • Kako prikupiti i koristiti UGC i recenzije
    06:19
  • Zaključci i odjava
    00:50
  • BONUS: Reels Šalabahter
    00:00
  • BONUS: The art of stories
    01:16:12