Da, dostupna Vam je kupovina postojećih edukacija online. Edukacije gledate u svoje slobodno vrijeme, možete ih pauzirati ili se vratiti naknadno. Sve edukacije dostupne za kupovinu možete provjeriti na stranici Online edukacije.
Često postavljena pitanja
Kako mogu platiti online narudžbu?
Da! Online edukacija kao virtualni proizvod može se staviti u Vašu košaricu u bilo kojem trenutku. Ali i više online edukacija. Virtualne proizvode nije moguće dostaviti na kućnu adresu.
Mogu li kupiti online edukaciju za nekog drugog?
Ne. Online edukacije vežu se za profil kupca i dostupne su samo i isključivo osobi koja ju/ih je naručila, odnosno vezane su za adresu e-pošte kupca koji je zaključio košaricu s online edukacijom. Sve kupljene i dostupne online radionice vidljive su prijavljenom korisniku čija je narudžba obrađena, odnosno uplata zaprimljena, putem stranice Online edukacije uz prethodnu prijavu. Profili nisu djeljivi niti prenosivi, stoga Vas molimo da svoje podatke za prijavu ne dijelite ni s kim. Ukoliko dođe do neautoriziranih narudžbi, zloupotrebe ili radnji po Vašem korisničkom računu kao posljedice dijeljenja profila, nećemo Vam biti u mogućnosti pomoći.
Kako dobivam pristupne podatke?
Pristupni podaci za online edukaciju isti su kao i pristupni podaci Vašeg profila. Nakon uspješne kupnje i obrađene narudžbe, online edukaciji pristupate na istom mjestu gdje ste ih stavili u košaricu – na stranici Online edukacije. Kad se prijavite u Vaš profil (koristeći adresu e-pošte s kojom izvršavate narudžbe), umjesto “Dodaj u košaricu” pojavit će Vam se novi gumb – Kreni na edukaciju.
Online edukaciju niti bilo kakve pristupne podatke za istu nećete dobiti e-poštom, SMSom niti bilo kakvom drugom obavijesti. Sve online edukacije vezane su za Vaš profil i isključivo dostupne putem web stranice CroBrand uz uvjet prijave u Vaš profil. Online edukacije nije moguće dobiti u formatu za spremanje, kao privitak u e-pošti, kao link za preuzimanje i slično, već se isključivo mogu pogledati u odjeljku Online edukacije.
Kako znam da je moja narudžba dovršena?
Pri dobivanju poruke putem e-pošte naslova “Vaša CroBrand narudžba je sada zavšena.” možete biti sigurni da smo Vašu narudžbu obradili i da Vam je pristup online edukaciji odobren. Posjetite našu web stranicu, prijavite se u Vaš profil i pogledajte edukaciju na istom mjestu gdje ste ju i kupili.
Postoje li posebni uvjeti za online edukacije?
Postoje posebni uvjeti koji su dodatak našim Uvjetima i odredbama kupovine. Pri kupnji bilo koje od dostupnih ulaznica za edukacije ili online edukacija, prihvaćate i uvjete o sudjelovanju na edukacijama. Uvjeti su tu kako bismo svima osigurali kvalitetno gledanje i uživanje u našim online edukacijama.
Što ako sam zaboravio/la lozinku?
Lozinku možete postaviti ponovno klikom na Zaboravljena lozinka na stranici prijave. Ukoliko i dalje imate poteškoća s prijavom ili ponovnim postavljanjem lozinke, kontaktirajte nas.