Skip to main content

Social Media Managers Academy

Kategorije: Društvene mreže
Wishlist Podjeli
Podjeli edukaciju
Direktna poveznica do edukacije
Podjeli na društvene mreže

O edukaciji

Kada sam se prije gotovo 5 godina polako počela baviti vođenjem društvenim mreža – nisam imala pojma o tome što me na tom putu očekuje. Znanja sam usvajala od tečaja do tečaja, a potom biznis gradila uz pomoć mentorice.

Nakon desetaka stalnih klijenata, preko 200 odrađenih kampanja, uloge edukatorice za male biznise spremna sam za novu – ulogu mentorice za social media menadžere. 

Kada sam svoje klijente pitala što osobito cijene kod social media managera – nitko nije naveo savršen editing ili grafičke vještine, već vještine poput usvajanja jezika klijenta ili, pak, vođenje računa o prodajnim ciljevima. Dobar dio – naveo je i srdačan pristup poslu i marketingu te samopouzdanje i energiju.

Nadahnuta time – želim ti pomoći da svoju social media uslugu bolje radiš, bolje prezentiraš te se povezuješ s klijentima na novoj razini, po principima soulful marketinga. 

Social Media Managers Academy

Dobro došli u SOCIAL MEDIA MANAGERS ACADEMY – tromjesečnu edukaciju koja ti pomaže da postaneš social media managerica s usvojenim vještinama, jasno postavljenom ponudom i spremna za akciju!

Edukacija koja stoji pred tobom vodi te tijekom 4 modula koja zajedno sadrže 9 predavanja uživo putem Zooma. Svako predavanje trajat će 75-90 minuta, ovisno o temi. Predavanja počinju petkom u 10:00.

MODUL 1: CONTENT VJEŠTINE

  • PREDAVANJE 1, 21. ožujka, 10:00 H

Uvodno predavanje i upoznavanje – o ulozi i zadacima social media managera.

ISHOD: Nakon ovog predavanja znati ćeš svoje obaveze i odgovornosti, ali i ono što nije tvoja odgovornost i obveza te kako to iskomunicirati s klijentom. 

  • PREDAVANJE 2: 28. ožujka, 10:00 H 

Grafika – o alatima koje koristimo za izradu vizuala.

ISHOD: Nakon ovog predavanja znati ćeš kako napredno upravljati Canvom te koje su ti mogućnosti i posljednji trendovi u grafičkim rješenjima. 

  • PREDAVANJE 3: 11. travnja, 10:00 H

Video sadržaj – kako osmisliti, snimiti i montirati reelse

ISHOD: Nakon ovog predavanja znati ćeš kako pripremiti sve za snimanje te kako snimiti, titlati i montirati reelse preko mobilnog telefona. 

PREDAVANJE 4: 18. travnja, 10:00 H

Storytelling – kako uspješno pisati i pričati priče jezikom klijenta.

ISHOD: Nakon ovog predavanja znati ćeš kako kreirati sjajne priče za svog klijenta kroz opise i storije. 

MODUL 2: UPRAVLJANJE PROJEKTIMA

  • PREDAVANJE 5: 25. travnja, 10:00 

Planiranje – kako uspješno planirati sadržaj i upravljati izvedbom projekta (kampanje)

Language learning – alati i taktike kako čim uspješnije naučiti jezik klijenta

ISHOD: Nakon ovog predavanja znati ćeš kako unaprijed pripremiti plan objava i sadržaj za klijenta te kako brzo progovoriti njegovim jezikom sa što manje korekcija. 

MODUL 3: POSLOVANJE

  • PREDAVANJE 6: 9. svibnja, 10:00 

Ugovori – na što paziti te kako ugovorom štiti sebe i klijenta

Ponuda i cijene – kako postaviti pakete i odrediti cijene svojih usluga

ISHOD: Nakon ovog predavanja znati ćeš kako ugovorom štititi sebe i klijenta te kako složiti smislene pakete te postaviti cijene. 

MODUL 4: PRODAJA

  • PREDAVANJE 7: 16. svibnja, 10:00 H

Prodaja – o zakonitostima online prodaje i planiranju prodajnih kampanja s klijentom.

ISHOD: Nakon ovog predavanja znati ćeš više o zakonitostima prodaje putem digitalnih kanala te sve taktike kako potaknuti bržu prodaju. 

  • PREDAVANJE 8: 23. svibnja, 10:00 H

Kako organizirati kampanju kroz organski sadržaj.

ISHOD: Nakon ovog predavanja znati ćeš točno uz koje korake organizira kampanju kroz sadržaj na mrežama, kako kampanju prirediti i smisleno provoditi. 

  • PREDAVANJE 9: 7. lipnja, 10:00 

Etični i soulful marketing.

ISHOD: Nakon ovog predavanja znati ćeš više o zakonitostima soulful marketinga i etične prodaje koja se ne temelji na obmani i manipulaciji kupcem. 

 

BONUSI PROGRAMA!

  • Predavanja gostiju predavača koja će biti objavljena na samom kraju upisa.
  • Pet Zoom live Q&A chatova (petkom u 10:00, na termine kada nisu predavanja).
  • Whatsapp grupa za tjedno komentiranje projektnih zadataka.
  • Pristup svim bonus webinarima na CROBRAND platformi.

 

KAKO ĆEMO RADITI? 

Od 21. ožujka do 21. lipnja – računaj da si zauzeta petkom od 10 do 11:30 sati. 🙂 Ili ćemo raditi ili ćemo chattati ili ćeš raditi na projketnom zadatku. 

Svaki modul pratit će PROJEKTNI ZADATAK rađen na primjeru stvarnog klijenta, a projektni zadaci će se ispravljati i komentirati u live chatovima.

Svaki modul prati pripadajući popis literature kao mogućnost daljnjeg istraživanja teme.Svi Zoom pozivi se snimaju, a snimke će klijenti pronaći na svojem CroBrand računu na web stranici.

 

PREDZNANJE:

  • Osoba bi trebala poznavati osnove Instagrama, Facebooka i osnove Canve.
  • Nije mi važno jesi li završila neki drugi marketinški tečaj.
  • Nije mi važno jesi li ikada naplatila svoju uslugu vođenja društvenih mreža.

SMM Academy nije tečaj za digitalni marketing. On je tečaj koji se fokusira na profesionalno i efikasno vođenje društvenih mreža te sve njegove faze. Jasan je, efikasan i praktičan. 

 

PROGRAM JE IDEALAN ZA:

  • osobe koje su već social media manageri, ali žele dodatno izbrusiti prodajne i strateške vještine
  • osobe koje su već social media manageri, ali nisu zadovoljni odazivom klijenata ni njihovim feedbackom
  • osobe koje su vlasnici biznisa, ali žele profesionalno voditi vlastite račune
  • virtualne asistente koji žele postati social media manageri.

 

Napomena: Program je moguće kupiti jednokratno (puni iznos odjednom) ili u tri jednaka obroka. Za obročno plaćanje, javite nam se mailom.

Sadržaj edukacije

Content vještine

Upravljanje projektima

Poslovanje

Prodaja

Bonus