
O edukaciji
THE ART OF STORIES – od “danas je sunčan dan” do “prodajne poruke”
- Ne znaš kako koristiti Instagram storije u svrhu promocije proizvoda?
- Ne znaš pripremiti samostalno prodajni set storija?
- Ne uspijevaš zadržati pažnju ekipe?
Dosad sigurno već znaš da su storiji tvoj najbolji prodajni alat, a sad ga možeš savladati od A do Ž.
Kroz vrijeme sam usavršila tehniku korištenja storija u prodajne svrhe. I za sebe i za klijente, i za proizvode i za usluge.
Tehnika mi je kul jer traži samo:
- fotke iz mobitela
- slova iz Instagrama
A sva umjetnost leži u naraciji. Pripovijedanju, pričanju priče. I “ubacivanju” prodajne poruke.
Nema ni Canve ni titlanja. Ima samo – pričanja, pričanja i još pričanja priča!
Što možeš naučiti na ovoj Masterclass radionici? ⚡
- Učinkovito korištenje priča: Otkrij kako priče mogu približiti tvoj proizvod ili uslugu, čineći ih nezaboravnima i privlačnima tvojoj ciljanoj publici.
- Sastavljanje prodajnog seta priča: Nauči korak po korak kako samostalno stvarati priče koje će ostaviti trajni dojam na tvoje potrošače. Bez obzira radi li se o proizvodu ili usluzi, ova tehnika je prilagodljiva svakom kontekstu.
- Zadržavanje pažnje publike: Saznaj trikove i tehnike pomoću kojih ćeš držati pažnju.
- Spoji se na vrelo ideja: Pokazat ću ti jednostavnu taktiku uz koju uvijek imam novu ideju i ne čekam inspiraciju.
- Prodaja: Taktike koje će ti pomoći da održiš pažnju i ostvariš prodaju.
Sadržaj edukacije
The art of stories
-
Masterclass
01:16:12