Ja obično nisam baš prevelika fan girl. Nemam idole, zvijezde koje pratim i slično. Volim muziku – razno, čitam knjige – razno, gledam filmove – razno.
Ali ima jedan lik čije sam sve knjige pročitala u rekordnom roku, odgledala sve filmove snimljene po njima, poslušala puno, puno Masterclassa koje je čovjek odradio.
Zove se Dan Brown, autor je megapopularnog Da Vincijeva koda i brojnih drugih knjiga s Robertom Langdonom.
ŠTO SAM NAUČILA OVAJ VIKEND?
Znam da se moji kolege s komparativne na ovo krste lijevom i desnom, ali – nikad nije bila tajna da sam ja točno taj tip žene da volim slušati i Jolu i Andreu Boccellija. Tako je i s piscima. Cijenim Dostojevskog, uživam u knjigama Dana Browna.
I totalni sam fan.
Ovaj vikend provela sam slušajući njegov masterclass o pisanju romana. Ne jer pišem roman (voljela bih), nego jer mi točno to može pomoći u poslu.
I rekao je jednu zbilja mrak stvar!
Išlo je u stilu: ”Svi znaju da će James Bond na kraju filma detonirati bombu i osvojiti curu i prije nego krenu gledati film. Ali ljudi ne gledaju ŠTO, gledaju KAKO.”
I to je i marketinška istina. Svi znamo da u reklami kreme stoje benefiti za kožu, ali koliko će duboko ući poruka u naš mozak – ovisi o KAKO. I zato baš nikad nije istina da “smo dosadni” jer “ponavljamo kao papiga”. I baš zato stvari rečene na tvoj način, tvojim stilom – vrijede duplo! Da nije tako, da ljude zbilja zanima samo ŠTO – cijeli svijet bio bi u velikoj sadržajnoj praznini jer je – skoro sve već rečeno.
Druga stvar koja me zbilja jako piknula u uho bila je: PIŠI ONAKO KAKO BI SAM VOLIO PROČITATI. I, iako mi nismo mjerilo svih stvari, a ponekad ni mjerilo vlastitog idealnog klijenta. Ali ako te pričanje priče mori – možda da zbilja kreneš pisati onako kako voliš čitati?
I treća stvar koja mi se čini jakooo bitnom – PIŠI KRAJ PRVO. Kad radim setove storija, prvo napravim zadnji, onaj gdje je prodajna poruka. Zašto? Jer kad znam kako završava priča – lakše mi ju je krenuti pisati. I točno znam kamo će me priča odvesti.
Upravo to jedna je od ključnih taktika u mojoj metodi razrade Instagram storija koju predstavljam u svom masterclassu – THE ART OF STORIES.
Tečaj te vodi od nula do učinkovitog korištenja Instagram storija u svrhu ostvarivanja bolje prodaje. Kupiti ga možeš ovdje.